And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of the truth in your lies

 


Iris(美電影「City of Angels」主題曲)

歌/Goo Goo Dolls

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel some how
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
And sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am.

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of the truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am.

I just want you to know who I am.

而我願意為觸碰你放棄永恆的生命
因為我知道你終究將感受到我
你遠比我更靠近所謂的天堂
而我不願現在回家

而我僅能品嚐的是此刻
而我僅能呼吸的是你的生命
而這一切終將結束
我只是不想在今晚錯過你

而我不願世界看到我
因為我不認為他們會懂得
當一切的存在只是為了毀滅
我只希望你能知道我是誰

而你抵抗不了那流不出的淚水
或在你撒謊時眼裡流露出的真實
當一切都彷彿像電影情節般
你流著血證明自己的存在

而我不願世界看到我
因為我不認為他們會懂
當一切的存在只是為了毀滅
我只希望你能知道我是誰

我只希望你能知道我是誰


arrow
arrow
    全站熱搜

    aqx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()