As time goes by I know you'll see this of me
I loved you enough to let you go free
Go, I will give you wings to fly
Cast all your fears into the sky



Kiss Me Good-bye(電玩「Final Fantasy XII」英文主題曲)

曲/植松伸夫 詞/Angela Aki 編/福井健一郎 歌/Angela Aki

You say my love is all you need to see through
But I know these words are not quite true
Here is the path you're looking for, an open door
Leading to worlds you long to explore

Go, if you must move on alone
I'm gonna make it on my own

Kiss me good-bye, love's memory
Follow your heart and find your destiny
Won't shed a tear for love's mortality
For you put the dream in my reality

As time goes by I know you'll see this of me
I loved you enough to let you go free

Go, I will give you wings to fly
Cast all your fears into the sky

Kiss me good-bye, love's mystery
All of my life I'll hold you close to me
Won't shed a tear for love's mortality
For you put the dream in my reality

Kiss me good-bye, love's memory
You put the dream in my reality

你說,我的愛是你看穿一切的僅需
但我知道這些不是你的真心話
這條是你尋覓的道路,一道開啟的門扉
帶領你到你一直盼望發掘的世界

去吧,如果你必須獨自前進
我自己一人也能過得好好的

與我吻別吧,愛已是回憶
順從你的心聲並尋得你的宿命
我不會因為愛情終將死去而落淚
因為你將夢想帶入我的現實中

隨著時間流逝,我知道你會看見我的用心
我因如此深愛你所以放你自由

去吧,我會給你飛翔的翅膀
將你的恐懼都拋向藍天

與我吻別吧,愛已是個謎
我將一生緊緊擁抱住你
我不會因為愛情終將死去而落淚
因為你將夢想帶入我的現實中

與我吻別吧,愛已是回憶
因為你將夢想帶入我的現實中

中譯:aquariuX

 
  僅供試聽


arrow
arrow
    全站熱搜

    aqx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()