Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will...




How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables

I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
Don't think its too late

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when

Well i hoped that since we're here anyway
We could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up stringing
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)

How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
I know you're wondering when

我們是為什麼會落得如此下場
我們為什麼不能夠
看到那些沒看到的種種徵兆
而試著將情勢逆轉

我希望你放鬆你握緊的拳頭
將行李箱的行李給拿出來
最近這一切都太過火
我不認為一切都太遲

沒事
只要
你知道某天我會的

某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時
(只有你知道這個答案)
某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時

我希望既然我們還在這裡 至少
我們最後還可以說完
我們一直以來想對彼此說的
讓我們最後可將一切串起
如今這故事的發展
像是本平裝版小說
讓我們重寫一個恰當的結局
而不是好萊塢恐怖片

沒事
只要
你知道某天我會的

某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時
(只有你知道這個答案)
某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時
(只有你知道這個答案)

我們是為什麼會落得如此下場
我們為什麼不能夠
看到那些沒看到的種種徵兆
而試著將情勢逆轉
如今這故事的發展
像是本平裝版小說
讓我們重寫一個恰當的結局
而不是好萊塢恐怖片

沒事
只要
你知道某天我會的

某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時
(只有你知道這個答案)
某天,以某種方式
讓一切平息 但不是現在
我知道你在懷疑何時
(只有你知道這個答案)
我知道你在懷疑何時




arrow
arrow
    全站熱搜

    aqx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()